Počet zobrazení stránky

středa 4. května 2011

Day with Audrey :)

Ahojte Hello,
V tomto blogu som bola inšpirovaná Audrey Hepburn a jej najznámejším filmom, Breakfast at Tiffanys :) Tunikové tričko som kúpila v Londýne keď sme tam boli na výlete :) Veľmi sa mi páčia tričká a tuniky s obrázkami slávnych osobností :) a ešte keď sú čiernobiele :) Tričko som kombinovala do klasickej čiernobielej kombinácie ktorou sa nedá nič pokaziť :)

Moja inšpirácia :)




A ako najvhodnejšiu kombináciu som považovala čierny cardigan a čierne leginsy :) Dúfam, že sa Vám to páči :)









Žena o ktorej je reč :) About this woman is it :)

10 komentářů:

Frank Vinyl řekl(a)...

love your shirt!! big fan of hers. thanks for stopping by my blog :) follwing

Margareta Victoria řekl(a)...

Thanks Francesca :)

Petite and Hungry řekl(a)...

cute!

www.petiteandhungry.blogspot.com

Haze řekl(a)...

your shirt is amazing! following you back :)

xxo
http://iamheizl.blogspot.com/

AGATA WIJAYA řekl(a)...

nice outfit especially the shirt<3

Cinderella's Closet řekl(a)...

Hi! What a cute shirt, you look great, I love your headband. Following you back.

xoxo

Cinderella's Closet NYC

Anastasios řekl(a)...

Hi dear you look really cool in that shirt :)

Margareta Victoria řekl(a)...

Thank You Tassos :)

robertatherimbaud.com řekl(a)...

Super tričko!:)

Anonymní řekl(a)...

this is a great outfit,
and i absolutely adore audrey hepburn.
cute post :)

commeonimagine.blogspot.com